červen 10, 2015

Case Study: NIKE Phenomenal Shot

nike-phenomenal-shot_campaigns_01

Přinášíme popis jedné světové kampaně, která se pravděpodobně zapíše do učebnic marketingu. NIKE se spojil s Googlem a vytvořili kampaň demonstrující, jak je možné využít nové technologie a přenést na diváky silný zážitek spojený se značkou NIKE, který jen tak nevyprchá.

Akce se konala v roce 2014 při fotbalovém World Cap. Idea je jednoduchá: v momentě, kdy nastane nějaká zajímavá událost na hřišti, je vytvořen pro tuto událost animovaný spot a ihned distribuován na reklamní plochy. Zároveň je uživatelům dána možnost vytvářet vlastní „scény“ zachycující zajímavé okamžiky zápasu a ty sdílet na svých profilech sociálních sítích. Tedy ideální forma jak zapojit diváky zápasu přímo do děje a nechat je vytvořit vlastní tématický obsah, kterým osloví své známé.

Konkrétní příklad? Hráč Brazílie s číslem 10 vstřelí v zápase gól. Okamžitě je distrubuovaná animace s tímto hráčem a je jeho vítězným gestem a na několik desítek vteřin zaplaví internet. Lidé, kteří se dostanou na landing page tvoří další modifikované obrázky a publikují je na svých sociálních sítích. Výsledek: lavinový efekt.

NIKE si s aplikaci na tvorbu uživatelského obsahu skutečně vyhrál a je to něco jedinečného. Nedávno jsem dával příklad technologie TVTY, která umožňuje synchronizaci online kampaní s akcemi v reálném světě a je dostupná v ČR pro AdForm, AdWords či facebook. Tedy minimálně tato část zmíněné kampaně NIKE je relativně dostupná a připravená pro vaše kreativní nápady.

Zdroje:

http://riskeverything.nike.com/

https://www.google.com.au/think/campaigns/nike-phenomenal-shot.html

Nezařazené # , ,
Share: / / /

NAPIŠTE NÁM

ProgSol, Programmatic Solution, s.r.o.
Karla Engliše 3201/6
Praha 5, 150 00

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva (vyžadováno)

Progsol newsletter
Odběr nových článků a zajímavostí na témaProgrammatic