Převzato z: https://www.koeppeldirect.com/drtvblog/programmatic-advertising-benefits-trends-solutions-infographic/
Cílení audience není nový nápad, ale protože nástroje se zlepšují a data, ke kterým máme přístup, jsou čím dál podrobnější, programmatické reklamní řešení se stávají chytřejšími a lepšími při oslovení přesné skupiny diváků, s nimiž se obchodník snaží spojit.
Nejen, že reklamní sdělení jde tam, kde by mělo, ale návratnost investic do marketingových aktivit se zvyšuje. Existuje mnoho výhod, které se týkají programmatické reklamy.
To je pravděpodobně důvod, proč je to tak rychle rostoucí reklamní trend, přičemž programmatické výdaje na inzerci se zvyšují o 20% ročně. Podívali jsme se na programmatickou reklamu, a abychom vám ji pomohli lépe pochopit, kam se tato programmatická reklama chystá a jak bude vypadat budoucnost, připravili jsme infografiku.